DATH STARS
DATH STARS

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 936
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




 

من ایرانی ام...

آریایی ام...

از آن حکومت برپا کنان گرفته تا قهرمانان ایرانم همه خانواده من اند...

یاد باد رستم که شیر شیران بود...

یاد باد آریو که از شکست ناپذیران بود...

یاد باد دختران و زنان دلیر میهنم چون آرمیتا...

یاد باد جنگ افرینان کشورم چون گردافرید...

یاد باد عاشقان این خاک چون خسرو وشیرین...

یاد باد کوروش...یاد باد داریوش

یاد باد حکومت ساسانیان و سامانیان و سلجوقیان...

یاد باد شاهانی که با عدالت جنگیدند...

یاد باد رستم و رخش...

یاد باد زال و سپید موی وسیمرغ و افراسیاب واسفندیار...

یاد باد فردوسی...

یاد باد شاعران کشورم...

از خواجه شیرازی، حافظ  و دیوانش گرفته تا سهراب سپهری و قایقش...

یاد باد آنانی که در راه کشورم سر بر زمین نهادند و دیگر یر نداشتد...

آری... من عاشق ایرانم

سرایم را دوست میدارم

فریاد میکنم که من،یک دختر ایرانی ،یک وجب از خاک کشورم را به صد قریبه و آشنا نمیدهم...

آری...من ایرانی ام

آریایی ام

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:, توسط yeganeh